Opis
Cykl: Prawo dla lekarzy
Co każdy lekarz, każda lekarka powinni widzieć na temat reklamy wyrobów medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem zmian od 1 lipca 2023.
- Kluczowe akty prawne.
- Co nie jest reklamą?
- Reklama – definicja.
- Kluczowe przepisy dot. reklamy.
- Wpływ zakazów na praktykę lekarską.
- Kto może prowadzić reklamę?
Prowadzący
-
Oskar Luty
Partner-Założyciel Kancelarii Fairfield
Rozwiń
Związany z branżą medyczną i farmaceutyczną od ponad 15 lat. Specjalizuje się w doradztwie prawnym dla firm farmaceutycznych, medycznych, aptek, lekarzy, farmaceutów oraz organizacji naukowych i branżowych. Posiada duże doświadczenie negocjacyjne i procesowe, a także w zakresie formułowania strategii marketingowych, dystrybucyjnych oraz regulacyjnych.
Doświadczony i ceniony dydaktyk oraz szkoleniowiec, w ciągu ostatnich lat przeprowadził ponad 250 szkoleń oraz kursów specjalistycznych dotyczących tematyki branżowej – dla firm, lekarzy oraz farmaceutów. Współpracownik wielu czołowych uczelni (Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu).
Jego doświadczenie obejmuje kompleksowe doradztwo dla branży Life Sciences, w tym związane z ochroną danych osobowych, reklamą, compliance, dystrybucją, badaniami, zamówieniami publicznymi, odpowiedzialnością produktową, a także sprawami związanymi z działalnością organów ścigania, kontroli i wymiaru sprawiedliwości. Autor wielu publikacji naukowych i specjalistycznych. Zna języki: niemiecki, francuski, rosyjski, łaciński oraz angielski, którym posługuje się biegle.
Ukończył z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji UW. Absolwent Centrum Prawa Amerykańskiego, Podyplomowego Studium Prawa Europejskiego oraz kursu stypendialnego Erasmus Universitait Rotterdam. Adwokat zrzeszony w warszawskiej Okręgowej Izbie Adwokackiej.
Zobacz wszystkie materiały (36)